Social Icons

Pages

2 Temmuz 2013 Salı

Altınözü İlçe Tanıtımı 13

İlçemiz genelinde 2 çiftlik hariç tüm yerleşim birimlerinden bulunan öğrenciler taşımalı sistem ile 7 merkez okul olarak tespit edilen okullara taşınmaktadır. ilçemiz 36 köy ilköğretim okullarımızda toplam 12.096 öğrenimini sürdürmektedir. İlçe merkezinde 3 İlk öğretim okulu bulunmaktadır. Bu okullarımızda 686 erkek, 582 kız öğrenci olmak üzere

1268 öğrenci öğrenimini sürdürmektedir. İlçemizde 2 Lise bulunmaktadır. İmam Hatip Lisesine bağlı olarak 1 adet 50 öğrenci kapasiteli Devlet parasız yatılı öğrenci yurdu faaliyet göstermektedir. Halk Eğitim Merkezi müdürlüğünün 2006-2007 yılı eğitim öğretim yılında açılan 63 kursa 1018 öğrenci devam etmiştir. Öğretmen evi 1982 yılında öğretmenler lokali olarak hizmet vermeye başlamıştır. 1992 yılından itibaren Milli Eğitim Müdürlüğüne ait 4 katlı binada hizmet vermeye devam etmektedir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız